donderdag 17 november 2011

Uitstapje


Zo vandaag een post om het een beetje goed te maken van de afgelopen week.
Vrijdag 11-11 ben ik met school naar de management support beurs geweest in je Jaarbeurs in Utrecht.
Deze word jaarlijks gehouden en is voor secretaresses en directeuren om te laten zien wat er nieuw is in het organiseren van evenementen, vergaderingen enzovoorts.


We kwamen daar om kwart voor 10 aan, ik liep in een groepje van 3 (2 vriendinnen en ik<3).
Toen we binnenkwamen hebben we gelijk een plattegrondje gepakt om te kijken wat er was, en dat was best veel! Ook kregen we al een tasje met wat leuke spulletjes en info erin.
Als eerste zijn we naar de Leitz hoek geweest hier hebben we meegedaan aan een wedstrijd om een weekendje in een Mini Cooper te rijden. Hier hebben we ook een aantal leuke dingetjes gekregen zoals een ring map en een insteekmap met elastiek sluiting.
We zagen naast de Leitz een hele leuke opvallende stand staan, deze was van Post-it. Hier zijn we met z’n 3e op de foto geweest. Alleen moet ik nog even op de foto wachten, een  van de meiden heeft hem meegenomen om in te scannen en als ik hem heb zal ik hem posten!
Hier hebben we een super schattige gadjet gekregen!



Kijk dan hoe sweet! Een heel leuk memohouder tasje waar je de memotjes uit kunt halen. Zo schattig dat ik er iedere keer naar blijf kijken nu hij op mijn bureau staat haha.
Ook hebben we  ook nog eens de index lipjes, memo-etiketten en markeer labels gekregen. Hiermee kun je makkelijk alles ordenen. 

We zijn langs zo veel standjes gelopen die allemaal t zelfde eigenlijk aanboden, zoals pennen en markeerstiften. We zagen een stand met uitgumbare pennen, natuurlijk is dit niet nieuw want ik heb er al 1 maargoed we zijn er toch naartoe gelopen om te kijken (natuurlijk ook voor een gratis pen 0=D niet zeggen hoor!). We hebben heel braaf naar zijn verhaaltje geluisterd en daarna een bedrijf opgeschreven waar we niet werkte (Hij bleef zeuren om een kaartje dus dan maar dat) en toen kregen we toch een gratis pen haha.
Over deze pen laat ik later nog wel eens wat zien =)

We kwamen aan bij een super leuke stand van Strikk relatiegeschenken. Deze stand was helemaal in het roze! Zo leuk haha. We kregen info over hun relatiegeschenken en kortingsbonnetjes. Toen we weg wouden lopen gaf ze ons een pakketje met leuke wenskaartjes! Zie hieronder welke er in zitten:











Ze zijn zo leuk! Ik ga zo gelijk even kijken wat ze nog meer voor mij hebben haha!

Ik zag een super leuk standje, want ik zag Disney =$ ooooh oooooh oooooh oooohmygoooood dachten de meiden haha!
Ik moest er naartoe om te kijken wat het was haha. Nou, daar ging ik dan en vroeg om meer info. Het viel een beetje tegen haha. T was een bedrijf die vergaderingen in Disney aanbied, dus je kunt bij hun alles laten regelen. Ik heb wel een boekje meegenomen en ga m is lekker door zitten bladeren.

Tussendoor worden meer dingen aangeboden maar daar hadden wij geen interessen in. Alleen de dingen waar we wat konden winnen! Haha hoe erg eigenlijk!

Toen we naar de uitgang wilde gaan werden we nog gevraagd voor een snelle vlucht naar een leuke bestemming door de KLM. We hebben dit natuurlijk gelijk gedaan haha, we zijn even op en neer naar Hollywood geweest.
De foto voor het bewijs!

 In het midden ben ik =)

We zijn rond 1 uur weer richting het station gelopen, we hadden het zo ongeveer wel een beetje gezien.

Zijn jullie hier ook wel is geweest? Of gaan jullie regelmatig naar andere beurzen?