donderdag 24 november 2011

My skin Soft cleansing gel

Ik gebruik dit nu al ruim een half jaar en vond het eens tijd om dit met jullie te delen.


Wat ga ik testen / reviewen?
Product naam: Essence My Skin Soft cleansing gel
Product type: Verzorging
Hoeveelheid / inhoud: 150 ml   (7/10)
Prijs: €1.25          (8/10)

Beschrijving van het product:
Reinigt diep en verzorgt je huid. Haalt ook je Make-Up weg.

Werking van het product:
De gel zorg voor het zuiver houden van je huid door bacterie te doden en vuil van je gezicht af te halen. De limoen en komkommer zorgen voor een frisse en energieke huid en kalmeren de huid zodat het alles goed kan opnemen. Het is zee vrij en voor iedere huidtype.

Gebruiksgemak:
Het is een flinke tube, maar hij staat bij mij ook alleen maar op de badkamer zodat ik hem iedere avond kan gebruiken.                (8/10)

Geur:
Het ruikt heel lekker! Het ruikt naar een combie van limoen en een overheersende geur van komkommer <3 ik vind het heel lekker ruiken!         (10/10)

Kleur:
Eerst had ik een idee van wtf dit ziet er eng uit haha. Net alsof je een slak in een potje had zitten die zijn slijm had achtergelaten haha. Het is licht groen.  (8/10)

Voldoet het aan de eisen:
Dit is mijn 2e tube al sinds n half jaar? Ik doe er niet zo heel lang mee omdat ook mama hem gebruikt. De gel is heel simpel om aan te brengen, het maakt heel goed schoon en je huid word minder rood en ruikt gewoon heerlijk! Ik blijf hem ook gewoon gebruiken naast mijn andere my skin producten.         (8/10)

Eindoordeel:
Een 8 =)