woensdag 2 november 2011

Favo's van de maand oktober

Vandaag ook mijn eerste artikel over mijn favo's van deze maand.
Laten we dan maar beginnen!
Het eerste dat ik vaak gebruik is mijn nieuwe pallet van Lenka Kosmetik dat ik gekocht had op Ebay.
Hiermee heb ik al een aantal leuke dingen gemaakt die ik snel aan jullie laat zien. In mijn omgeving krijg ik er ook hele leuke reacties over!

Het tweede dat ik vaak gebruikte is de Essence Black and White pencil. Veel voor nieuwe looks die ik maak in combi met het pallet.

De eyeshadow base kan natuurlijk ook niet ontbreken. Ik gebruik er 2 vrij vaak dit zijn de Essence I Love STAGE en de Essece You Rock! base.
De Essence Multi Action Smokey Eyes Mascara is nogsteeds mijn aller favoriete mascara! Hij is zo super fijn en zo makkelijk eraf te halen!
Nu gebruik ik ook veel de Coca Cola van Lip Smacker. Hij ruikt lekker en is best lekker om te proeven =$ Deze Lip Smacker geeft een bruinachtig kleurtje af en is best mooi.
Ook gebruik ik producten van Zwitsal, er zijn 2 producten die ik heel veel gebruik zijn de Slaap Zacht Body Créme Lotion iedere avond. Als ik moeite heb met slapen of als ik zoals stress heb gebruik ik deze meer dan normaal.
Ook gebruik ik de shampoo voor mijn kwastjes van mijn make-up schoon te maken.

Badschuim van Kneipp CHOCOLAAAAAAADEEEEEEE!
Ooh hij is zo lekker, heerlijk chocolade water. Het is bruin en schuimt als een gek! Ik ontspan er zo goed van!
Ook voor mijn gezicht doe ik veel haha.
Ik heb 2 weken terug de L'oréal Paris perfect clean gekocht met een schoonmaak pad.
Deze is zo lekker en zo zacht, iedere dag dit gebruiken doe ik niet, ik gebruik t om de 2 á 3 dagen.
Kijk hoe geinig!



Dit is wat ik in oktober veel heb gebruikt en wat ik deze maand nogsteeds veel ga gebruiken denk ik dus vaak terug zal komen haha.