woensdag 2 november 2011

Opgemaakt in oktober

Vandaag mijn eerste artiekel van de dingen die ik vorige maand opgemaakt heb.
Toen ik t zag dacht ik wow wat veel eigenlijk!

Zoals je kunt zien is het aardig wat, laten we dan maar is gaan beginnen:

Ik heb 2 geurkaarsjes opgemaakt, ze zijn van de Bridgewater Candle Company in de geuren Paradise Punch en Sangria.
Ze ruiken echt super lekker en heel sterk! De Sangria ruikt zo sterk dat je die niet lang aan kan laten staan anders dan heb je een te erge Sangria lucht in je kamer =P


Ook heb ik 3 lip producten opgemaakt.
De Labello Hydro Care, ik heb als ik aften heb drogen mijn lippen heel vaak en heel snel uit. Deze Labello zorgt ervoor dat dit minder snel gebeurt <3 Hij is super fijn!
Ik heb ook een Lip Smacker opgemaakt die in een set van 8 ofzo zit. Dit is de Fanta Pineapple, een Fanta die wij niet kennen hier maar best wel lekker smaakt op je lippen haha! Deze gebruikte ik redelijk veel de laatste tijd omdat de herfst er weer is aankomen waaien.
Ook heb ik een lipstickje opgemaakt die ik al ruim een jaar had, ik heb deze gekocht in een set van 3 bij de Real in duitsland. Deze kleur is een gele kleur.


De Wattenpads heb ik ook opgemaakt. Ik doe hier eigenlijk niet zo heel lang mee omdat ik vaak na 1 dag me nagellak er al afhaal. Het is van het merk TIP uit duitsland (huismerk van Real). Er zaten 100 stuks in de verpakking
2 gezichtsproducten heb ik opgemaakt. De Essence makeup remover wipes voor de normale tot droge huid en de Essence My Skin met granaatappel en bamboo.
Ik gebruik ze voor me make-up te verwijderen. De my Skin gebruik ik ook voor de schouders omdat ik daar na de zomer een hele pijnlijke schouder heb overgehouden door verbranding. Als ik dit er overheen haal dan vervelt het niet heel erg meer als ik ga slapen.

Als laatste heb ik een nagelproduct opgemaakt.
Dit is de Essence Nail Care Pencil voor me nagels te verzorgen.
Ik weet na n jaar dit 1 keer per week te gebruiken nog niet echt wat t voor me nagels doet maar ik weet wel dat t die irritante velletjes langs de nagels weg laat blijven.

Dit is wat ik heb opgemaakt in de maand oktober, best veel al zeg ik het zelf haha!