vrijdag 7 oktober 2011

Review Essence hand moister


Een tijd geleden kocht ik de Essence 24h Hand Moisture balm, ik heb voor jullie een review gemaakt over de balm.





Prijs: € 0.95 (10/10)
Te koop bij:
Duitsland: DM, Müller en Ihr Platz Nederland: Kruidvat
Inhoud:
 75ml
Houdbaarheid:
  12m

Wat is de bedoeling?

Op de verpakking staat dat het 24 uur je handen hydrateerd door de samenstelling van yoghurt en groene thee. Het maakt je handen niet vet en repareert je handen.

Gebruiksaanwijzing:

Het ligt er aan hoe je het gewend bent om hand crème op te doen, sommige mensen doen een dotje op de palm van hun hand of op hun vingers en smeren het dan uit over de handen.
Ik gebruik het op de palm van me hand en smeer het dan uit om me handen en tussen me vingers.
*Tip: doe wel eerst je ringen af!*

Wat doet het?

Ik heb nu iedere dag rond dezelfde tijd de crème getest en het hydrateerd wel heel goed. Geen last meer van vervelende velletjes of droge/schrale plekken. (8/10)

Gebruik:

Je moet er niet te veel op doen, die dot op de foto is genoeg om zelfs je hele armen mee in te smeren! Het blijft heel vettig als je te veel op je handen smeert, jammer =(

Ook moet je het een stoort van in masseren, dit is de beste mannier om het te gebruiken en zo heb je ook een langere werking (6/10)

Geur:

Het ruikt naar groene thee alleen dan een heel stuk minder sterk. Het is een aangename geur die ook lekker lang op je handen blijft zitten. Houd je niet van thee geur dan is dit misschien niet zo heel geschikt om lang op je handen te laten zitten. Je kunt dan je handen naar 10 min wassen en dan is de geur weg. (7/10)

Kleur:

Het is wit zoals bijna alle soorten handcrèmes niet heel bijzonder dus. (6/10)

Verpakking:
Het is een zeer handzame verpakking, je kunt het makkelijk in je tas doen voor onderweg maar dan moet je wel goed uitkijken dat je het niet laat knappen (is mij helaas al 1 keer met een andere gebeurd met een zware boekentas =(.) (6/10)

Conclusie:

Als je hele droge handen hebt of het gewoon prettig vind om handcrème op te smeren om je handen lekker te laten ruiken is dit het ideale product! Het is goedkoop en makkelijk te gebruiken, je hoeft het product niet lang te gebruiken om er resultaat van te krijgen.
Voor mij is dit een van de standaard handcrèmes in mijn tas.

Cijfer:
 7.2

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij lijkt mij erg fijn, vooral de geur!

Laura. zei

Ga ik zeker is naar zien x

Een reactie posten