donderdag 13 oktober 2011

Game van het moment

Over de hele wereld zijn er duizende shootergames. De meeste kennen jullie wel zoals Call of Duty, Modern Warfare, Battlefield enz.
Er zijn nog zoveel shootergames die jullie en ik niet ken!
Vandaag laat ik jullie een game zien die ik al ruim anderhalfjaar speel:


Dit is een gratis online shootergame.
Het is gemaakt door de spelmaker Nexon, misschien dat sommige van jullie deze spelmaker kennen van bijvoorbeeld Maplestory.


Combat Arms is voor het eerst uitgekomen in Korea in juni 2008, daarna zijn ze verder gaan uitbreiden naar andere landen/continenten zoals in juli 2008 in Noord Amerika, in januari 2009 in Europa en in augustus 2010 in Oceanie (Australie en Nieuw-Zeeland).

Zelf speel ik door mijn vriend Maikel meer dan anderhalf jaar. Ik vind het nogsteeds een leuk spel alleen maken hackers die je in iedere game hebt er af en toe wel een zootje van!
Gelukkig kunnen we die mensen reporten en worden ze vrijwel binnen één week gebannd en kunnen zij niet meer spelen. =)

MitsuEvo is me naam en ik ben nu Captain 1 bijna CPT 2. YeeY!
Zoals je op het screentje hieronder kunt zien hoef ik niet heel veel exp meer. Deze exp krijg je door potjes te spelen, dit kunnen verschillende potjes zijn. Van Eli tot aan Quarantaine. Het verschilt per potje ook hoeveel exp en gp je krijgt, speel je het potje goed dan krijg je meer dan dat je het minder goed speelt.
De volgende artiekeltjes over deze game zal ik er meer over uitleggen.

Zoals jullie op het screentje kunnen zien zit ik in de super gezellige clan Koekiemonsters <3.
Deze clan hebben me vriend en ik opgericht, voornamelijk om fun te hebben met anderen maar ook voor Clanwarr te spelen. Dit zijn speciale potjes die je tegen andere clans speelt.

Events zijn er ook genoeg! Sommige zijn niet voor mij weggelegd omdat je daarvoor een video moet maken of gewoon te moeilijk is. Nu heb je weer events waar ik wel aan mee doe zoals Special Weapons die je normaal nooit kunt kopen. Deze moet je kopen voor NX.

NX is Nexon Cash. Als je de game speelt hoef je dit niet op te warderen, maar als je dit wel doet door middel van Wallie card, IDeal, bellen of andere methodes kun je betere gear en wapens kopen.
Zelf doe ik dit wel omdat ik gewoon beter dan een ander wil zijn.

In de volgende artiekeltjes zal ik er meer over vertellen zoals Game Modes, Weapons, Gear enz.

Ben je misschien nieuwschierig en wil je meer weten of wil je het zelf gaan spelen? Dan kan ik je vertellen hoe wat en waar.
Stuur een mail naar Deze Link en ik help je verder.

Speel jij ook shooters? Of speel jij ook CAE?