vrijdag 28 oktober 2011

Lakjes tijd!

Ik heb dinsdag een nieuw lakje gekocht.
Ik heb er zo lang over lopen dubben van of ik hem wel of niet zou kopen.
Iedere keer bij de douglas wegsmelten bij de kleur maar steeds vond ik hem te duur maar dinsdag besloot ik om mezelf te trakteren en heb hem toch gekocht:



Dit is mijn eerste Chanel lakje!
Ik ben zo trots op mezelf haha!
Het is de kleur 531 PĂ©ridot

Oee het doosje gaat open en dan zie je gelijk het mooie logo van chanel!
Dit is het lakje, WAUW, zo mooi!
Een soort van olie kleur ik kan er naar blijven kijken!
Hier nog een aantal foto's


Het enige wat ik vaag vind is dat je de dop er eigenlijk direct af kon halen, zo raar!

Dit is dan het resultaat.

Dit is de kleur op mijn nagels:

Dit is na 3 dagen en het zit allemaal nogsteeds zoals ik het er op had gedaan. Geen chip niets!
Ik ben zo verrast over de super kwaliteit van dit lakje! Normaal na 1 dag chipt bij mij alles, maar bij deze helemaal niet!

Hij koste € 22,- dat vind ik best prijzig voor het vaker kopen van een lakje, maar achteraf was het me de €22,- wel waard!
Hebben jullie ook een of meerdere chanel lakjes?