woensdag 12 oktober 2011

1st Thing on Ebay


Gister heb ik (van mijn pa) de eerste Ebay aankoop mogen doen.
Ik liep echt zo lang te zeuren om een 60 kleuren pallet en liet me vader het vaak zien op Ebay en andere site's.
Gister was ie blijkbaar het gezeur zo zat dat ik een 120 kleuren pallet mocht uitkiezen, dit heb ik natuurlijk braaf gedaan =D


Toen ik dit gave pallet zag van deze verkoper wou ik hem meteen hebben.
Deze is € 25,- direct kopen.
MAAR! Papa vond een nog mooiere aanbieding dus ik dacht van oh laat maar zien!
Me vader liet daarna zien wat voor een aanbieding hij had gevonden:


+
Het 120 kleuren pallet + een 15 dlg kwastenset voor maar € 38.- direct kopen!
Woehoe!

Gister heb ik t mogen bestellen van mijn vader dus volgendeweek maandag of dinsdag is hij binnen.
De verkoper is tot morgen niet aanwezig dus vandaar de schatting dat het maandag of dinsdag binnen is.

Hebben jullie wel eens iets op Ebay gekocht?
En hebben jullie ook zo'n pallet?