donderdag 20 oktober 2011

Ebay stuff

Vorige week liet ik jullie weten dat ik me eerste ebay aankoop had gedaan.
Ik zat er met smart op te wachten en vanaf maandag gespannen in de bus naar huis of het pakje al was aangekomen.
een 30 min geleden ging de bel en toen dacht ik:
PAKJE!
En wat denken jullie?

JAAA!
Het pakje is binnen!
Ik ben zo blij!

Net heb ik even vluchtig foto's gemaakt van de producten, deze ga ik later voor jullie allemaal nog uitgebreid laten zien op mijn eerste filmpje (waarschijnlijk volgende week!.

Dit is het hoesje van de kwastjes, hij ruikt nog heel raar maar dat komt nog wel als ie een paar keer in mijn tas heeft gezeten.
Deze is net als het pallet van Lenka Kosmetik uit Duitsland.


Zo zitten de kwastjes nog in het tasje en hoesje, ze zien er goed uit en voelen zacht aan!
Ze zijn van Pony-, geiten- en synthetische haartjes. Hmm ik had nog nooit iets gezien van geitenhaar dus ben zeer benieuwd!
De grootste kwasten zijn van geitenhaar, de middelgrote zijn van ponyhaar en de kleintjes van nylon.

Dit is de verpakking die om het pallet heen zit, hierop staat onder andere wat er in zit, hoelang je het kunt gebruiken en van wie het is.
De onderste is het pallet aan de buitenkant. Ik vind hem er super mooi uitzien!
Lekker groot het logo met de naam erop, ik hou er wel van!


Dit is het pallet!
Hij bestaat uit 2 delen, dit deel en een deel eronder.

Dit is het deel dat er onder zit.
Met het paarse lintje (super schattig) kun je de 2 losmaken van elkaar en helemaal uit de omhulsel halen.

Zo kun je hem het beste gebruiken, zo staat hij ook afgebeeld op de foto's op de site.

Ik heb nu al een aantal favo kleurtjes haha!
Nog niet eens gebruikt en nu al favo's!


Ik weet niet of je het heel goed kunt zien, maar deze kleurtjes zijn anders dan de normale. Er zit nog een kleurtje doorheen. Als je heel goed kijkt kun je zien dat de bovenste in die eronder zit en andersom, deze vind ik heel apart!

Ik ben heel tevreden over de service en de verzendtijd. De verkoopster was tot vrijdag niet aanwezig en ik weet dat als je vanuit Duitsland iets laat verzenden met de Deutsche Post dat het dan wel even duurt maar dit viel me nog heeeel erg mee!
Maandag is hij verzonden en vandaag donderdag is hij binnen!



Hebben jullie ook zo'n soort pallet?