woensdag 7 december 2011

Aftellen

Hey meiden,
Ten eerste sorry dat ik maandag en gister niets gepost heb maar ik had de stress van school.
Vandaar ook dit artikeltje vandaag, het Aftellen waarvoor ik de stress heb haha!

Wil je weten waarvoor ik?



Het is aftellen geblazen voor de meiden van onze klas!
Maandag 12 december gaan we namelijk op studietrip naar London!
Dus nog 5 dagen met vandaag mee gerekend!
Gister (dinsdag) hebben we een presentatie moeten houden voor onze ouders over wat we gaan doen in London.

We hebben er echt zin in! Dus we zijn helemaal hyper!
We moeten dit ook alleemaal zelf organiseren, daar zijn we tenslotte secretaresses voor haha!

Wat gaan we daar allemaal doen:

Maandag gaan we richting London met het vliegtuig. We vertrekken om 13:15 ongeveer met de trein naar schiphol vanaf Arnhem centraal.
We vliegen om 16:55 Nederlandse tijd en 17:05 engelse tijd komen we aan.
Daarna gaan we naar het Hostel waar we verblijven. Het Clink hostel.

Dinsdag gaan we de presentatie weer houden voor de Mayor of London! En een aantal zakenmensen.
In de avond gaan we naar de musical, een aantal meiden gaan naar We Will Rock You en ik zelf ga naar MamaMia!

Woensdag gaan we onze eigen tourguides spelen haha. We gaan naar onder andere London Eye, Covent Garden (LUSH SHOPPEN!), Madame Tussaud en nog veel meer.

Donderdag is een vrij te besteden dag. We mogen zelf bepalen waar we heen gaan. Ik zie eigenlijk wel waar de meiden me heen sleuren haha!

Vrijdag is de naar huis dag, om 14:10 vertrekken we vanuit London Engelse tijd en om 16:25 komen we op Schiphol aan Nederlandse tijd.

Druk programma he? Maar wel gaaf!

Zijn jullie al eens in London geweest?
Of zijn jullie van plan nog een keer te gaan?