maandag 12 december 2011

Animal print Make-up

Vandaag gaan we wat leuks bekijken waar ik eventueel looks van wil gaan maken.



Wat vinden jullie van deze? Ik vind het wel leuk om zo iets te maken.
Panterprint is zo ie zo een print die ik leuk vind en best draagbaar vind.








En deze? Zo SCHATTIG!
En dat naast het oog maakt het helemaal af!
Best opvallend maar voor mij wel heel draagbaar (ik ben daar namelijk niet zo heel moeilijk in haha




Deze lijkt mij wel een heel stuk moeilijker om te maken, ik weet niet of ik die kleurtjes ook zo krijg dus een leuke uitdaging haha!
Draagbaar, mwa ik hou niet echt van die kleurtjes haha.








Dan hebben we ook nog een leuke mix met dingen, welke vinden jullie daar het leukste van?
De vlinder en madelief zijn echt leuk haha!
Die zou ik dus ook wel na willen maken haha!