vrijdag 17 februari 2012

Nieuwe telefoon

Heey meiden,

Vandaag na lange tijd weer een post, ik ben gewoon zo druk dat het niet lukt om in de avond berichtjes te maken!
Sorry hiervoor.

Maar zoals de titel al zegt, ik krijg een nieuwe telefoon. Vandaag ga ik hem bestellen dus is hij morgen binnen! YEEY

Jullie zullen nu heel benieuwd zijn naar welke telefoon ik overga.

Ik kocht vroeger altijd simlock vrije telefoons, nu weer!
Dit is echt mijn merk (niet alleen die van mij maar ook die van me ouders), ik heb vanaf mijn 2e telefoon een Motorola, het begon met een klaptelefoon. Een echte koelkast haha.
vanaf 2002 heb ik bijna om het jaar een nieuwe telefoon gehad, nooit dure telefoons van dit merk. Ze zaten meestal rond de €100 tot €150.
 Dit is de telefoon waar ik mee begon:
De T722i, met een aparte camera! wat een luxe voor die tijd!

Daarna heb ik deze gehad, deze kennen jullie denk allemaal:
Ruim 2 jaar heb ik een zwarte gehad toen kreeg ik voor een prikkie deze telefoon:
De Razr V3 D&G <3 deze heb ik maar een jaar gehad toen kocht ik deze:

De RIZR, een schuiftelefoon. Ongeveer een half jaar later kocht ik een ander.
Deze:
De ROCKR, dit was echt een perfecte telefoon. Het was een halve touch toetsenbord. hij kon veranderen zoals je kunt zien in verschillende types met zijn toetsenbordje! Mijn vader heeft deze telefoon nu 2 jaar van mij overgenomen. Hij gebruikt hem nog iedere dag met plezier!


Mijn huidige telefoon is bijna 2 jaar oud, ik heb nogsteeds trouw een pre-paid kaartje van T-Mobile (al vanaf 2002 hetzelfde nummer =O)

 Een van hun beste modellen ooit! (tot ik mijn nieuwe telefoon zag!) De Milestone.
Het is een telefoon met schuifsysteem waar een vast toetsenbord onder zit. Het is gewoon een perfecte telefoon, alleen omdat ik het toetsenbord zo veel gebruikte is deze best wel versleten. Vandaar dat ik een nieuwe telefoon wil en hem nu ook gevonden heb.

Jullie zijn benieuwd he!?

De nieuwe Motorola RAZR! ja je ziet het goed, de opvolger (hmm wel laat en wat een verandering haha) van de RAZR V3!
Dit is een van de nieuwste modellen van het merk. Deze telefoon word vergeleken met de Samsung Galaxy Note en de Iphone.
Deze is super ligt en wel wat groot:
WEIGHT
127 grams
SIZE
130.7 x 68.9 x 7.1 mm
Dit vind ik nog wel meevallen aangezien hij toch in me broekzak past haha!
 
Ik ga hem bij Wehkamp.nl bestellen, daar is ie een stuk goedkoper dan in sommige winkels (scheelt €100,-!)
Wat vinden jullie van deze telefoon? en welke hebben jullie?