dinsdag 10 januari 2012

Game van het moment



Vandaag weer een game, een apart onderdeeltje dan Combat Arms uitleg =) (vanaf volgende week donderdag weer actief)
Vandaag wil ik het gaan hebben over een game die ik eigenlijk al jaren speel maar zo zijn momenten heeft dat ik er helemaal verslaafd aan ben en momenten dat ik er gewoon maanden niet naar om kijk!



Ik denk dat velen deze game wel kennen van de GameCube, DS en de WII.
Ik heb ze allemaal gehad maar niet allemaal zo veel gespeeld, de DS was ik zodanig aan verslaafd dat het eerste wat ik deed toen ik opstond was de DS die ik naast me kussen had liggen in bed aanzetten en spelen. Ik stond er zelfs soms een half uur eerder voor op!

Veel online gamen was er voor mij ook bij op de DS, lekker met vrienden babbelen via msn of skype en dan ondertussen naar elkaars dorpjes daar insecten vangen, vissen of zelfbedachte spelletjes verzinnen.

Veel goede herinneringen heb ik aan deze game!
De WII speel ik nu het meeste, ik probeer nu alles bij elkaar te krijgen om te gaan beginnen aan het inrichten van me huisje zodra deze is uitgebouwd.

Hier een aantal screens van de GameCube:
(deze zijn overgens niet van mijn dorpje)




Screens van de DS:
Screens van de WII:




Ik zal binnenkort iets meer vertellen over deze game!


spelen jullie deze game ook?